Uppdatering

Ojj, ojj dagarna bara flyger i väg känns det som ;)

Men i skolan på lektionerna går det as segt om man inte gör nå kul.

Nu ska jag väll snart gå och lägga mig och sova, måste ju upp kl halv 7 imorrn som vanligt -.- Bläää, hatar tidiga mornar!

Gissa vad det var i skolan idag då? Jo skoljogg, man ba jaaaa jätte kul (inte) asså fan det är så jävla tråkigt! Men det sköna är ju att man slipper alla lektioner på förmiddan och så hade vi ju lång rast efter 2 och en halv timme :D Fett najs, va me Matilda och vi hade as kul :D<3

Vi hade två lektioner matte och svenska, svenskan var ganska kul, vi skriver noveler och det är kul :)
Men matten är bläää tråkigt...

Efter skolan har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt och fixat lite här hemma, och läxor -.- Trååk men det måste göras!

Vet ni vad jag gjorde igår föresten, jag köpte nya skor ;P Dom e fett fina :)
och så köpte mamma och pappa en ny säg så det var värsta kaoset i lägenheten i går kväll, alla katter var helt uppspelta xP hehe, dom är typ rädda för allt nytt
Alla katter sover i min säg nu, för dom vågar inte sova i den nya ;P Sååås söta katter vi har ;)

Men nu ska jag sova,

God natt och dröm sött <3



Kommentarer
Postat av: fredrika

hehe.. stackars katterna!!! Ge tillbaka dem deras säng!

2009-09-10 @ 08:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0