Hejsan hoppsan! ;P

Skrev inget igår för jag var så himla trött när jag kom hem så det ända jag gjorde va att jag tittade på let's Dance och jag orkade inte ens se klart på det :O Så trött var jag!
Sen när jag la mig så somnade jag direkt, helt sjukt!

Men det var iallfall sjukt kul igår :D Dagen gick så himla fort, och det kom jag inte på föränn jag kom hem och ställde mig i duschen.
Det va ju inte direkt det bästa vädret, det började regna och så var det as dimmigt uppe på toppen, så det var jobbigt att åka ner, jag hade inga skidglasögon. Måst eha med dom nästa år!
Vi bara åkte och åkte, Vi= Malin, Lea, Ebba, Mirre Camilla och jag :D Så sjuk kul! Vi åkte sittliften hur många gånger som helst och det gick jätte bra. Ni vet ju att förra året så åkte vi den bara en gång och då ramlade jag :s As pinsamt!
Men i år gick allt bra :) hahaha

Sen kom Sofie och Suzan dit, för dom bor i Falun och det är ju nära Romme. Herregud, dom är ju helt galna!

Sen vid fyra så åkte vi hem, det va faktiskt ganska skönt att åka hem, satt och pratade med Axel rätt mycket, han är trevlig ;P Jaaadå x)



Gissa vad drack mycket av då, hahahaha ;P (Men bilden blev ju faktiskt ganska bra, lr hur?)

Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0