Dagens Fråga!

Fråga:

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!
Bra blogg, jaa fortsätt skriva :)
Jag undrar varför din blogg heter just blackandbrown?
Ha en trevlig dag! :)

2010-11-03 @ 14:32:35

Svar:

Tack så mycket :)
Jo, när jag skulle starta bloggen (över två år sedan) så tänkte jag jätte mycket på vad den just skulle heta. Först tänkte jag typ Bussan (min katt) eller Amstel (min sköthäst jag hade då), men då kändes det så taskigt mot de andra djuren, hihi, jag vet det låter fånigt, men så tänker jag. Och så tänkte jag att jag kunde heta typ Djurälskare eller liknande, men det lät aldrig bra.
Sen så tänkte jag att blackandwhite skulle vara rätt coolt att heta och så tänkte jag att blackandbrown det sträcker sig över alla djur jag gillar inklusive de hästar jag tycker om. Jag har oxå kommit på att min nyaste snuttis Donna är ju oxå brun och svart passande nog :)

Hoppas du blev nöjd med ditt svar Sara! :)

Kram!



Kommentarer
Postat av: fredrika

ha! Nu måste bara köpa bruna och svarta djur! :) :) :)



2010-11-09 @ 09:12:48
Postat av: Emma

Haha jaa, det klarar jag nog :)

2010-11-09 @ 12:50:31
URL: http://blackandbrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0