Denna helg!

Hejsan nu är jag hemma igen har ätit middag och så, ska berätta vad jag har gjort denna helg.

Fredag: Var i Tornby (ett ställe med massa affärer) och handlade nya skor, två par (bilder här nedan), var i väldigt behov nya skor, eftersom de gick sönder rejält på vägen till Linköping, haha. Jag köpte oxå lite saker till Donna, två påsar med olika godisar, en långlina på 15 m (bra att ha när man träna inkallning eller när man inte har någon inhängnad), några grisöron, ett refelxhalsband, en pip leksak, ett koppel.
På Djurkompaniet (en djuraffär) var det tydligen hundfika på Fredagar, och det fanns kaffe, saft, kakor och hundgodis ;) hehe, där satte vi oss, Donna tyckte det var gott med godis. Sen hade de även en hundfotograf där och han tog ett par prov bilder, riktigt fina. Får se när vi får hem dem :)
När vi kom hem hade Freddan kommit till mormor :D Kulit!




Lördag: Det var idag mormor skulle ha sitt 85 års kalas, kl 13 kom alla (bara gammla människor) och vi hade beställt mat från en catringfirma, riktigt god mat faktiskt.
Men gammlingarna var ganska trevliga faktiskt.


Donna ska på kalas :)



Söndag: Då var det bara att packa ihopp allt och åka hem.. nu är vi alla super trötta

Jaha då var det skola imorrn, efter ett skönt lov :)

Nu ska jag ut med Donna :D

Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: fredrika

donna var så söt i sjalen. :)

2010-11-09 @ 07:43:13
Postat av: Emma

Ja, min lilla snuttis. Bilden blev ju riktigt bra oxå. Du sitter i soffan i bakrunden, hihi ;)

2010-11-09 @ 12:56:50
URL: http://blackandbrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0