Fredag! :)

Ni kanske har märkt att jag lagt upp lite konstiga grejjer på min blogg på sistonde dom tre senaste inläggen exempelvis ;)
Vet inte riktigt varför, men bloggen är ett bra sätt att förvara saker som man inte vill ska försvinna.
Jag litar inte riktigt på in data så det var därför jag la ut bilder på enhörningen, men den passade faktiskt riktigt bra. Men detdära med Tag question, det var bara för att jag hade sjukt tråkigt i skoloan när vi hade engelska och vi flummade runt och så hade vi det där i läxa och så tyckte jag att det var bra att ha här, venne varför, haha.

Jag har kolalt igenom bloggen nu och ser att de nya inläggen inehåller riktigt mycket hästar. jag gillar såklart hästar men tidigare la jag aldrig upp bilder på massa hästar. Men hästar är riktigt vackra djur :)

Men iallafall idag har det absolut inte varit någon vanlig Fredag, helt tvärtom :D Skolan var i Romme idag, jag älskar värkligen att åka skidor och Romme har så himla bra backar oxå och ligger nära Sthlm och allt, shit bra!
Nu har jag riktigt ont i benen, måste nog strecha ett tag, så jag inte blir så stel imorrn när jag ska rida.




Allt från mig idag, harebra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0